Tema: Re: voBLEriai
Autorius: servisas
Data: 2009-09-28 15:13:06
Jo ten tai zveriai. Buvai tu Viliau konfos varzybose Lakajuose pries kelis
metus, kai juos pristatinejo? Kai testiniam prudely 50x30 metru visi ant
kranto trepsejo, rekavo, mete blizges, muselines gal pusvalandi, tik uzdejo
ta vobleri- bac ir sege lydeka palei kojas. Ka ji iki tol maste- niekas
nezino. Vobleriai "isejo" per 2 minutes, nors iki tol jais nelabai kas
domejosi.