Tema: Re: voBLEriai
Autorius: servisas
Data: 2009-09-28 12:11:56
Patikek, renku masalus ant kelmu, ir tiek vobleriu kartu sudejus per visa
savo gyvenima rades nesu:) Vobleris greit pareina- nurudijus kabliams iskyla
ir nuplaukia, medinis greit prisigeria vandens ir sutrukineja dazai. Todel
manau, kad visgi jie nesurankioti, nors ziurint is sono, atrodo butent taip.