Tema: Re: valas spiningui?
Autorius: Povilas
Data: 2009-09-22 19:37:18
"Marius Staniulis" <m.staniulis[@]gmail.com> wrote in message
news:h98md3$bbr$1@trimpas.omnitel.net...
> 0.1mm tai čia realiai apie 3-4lb valas, nu gal 5lb.
> trauksi tu salacius ir lydzius iki pirmo karto, kol neprireiks stabdzio
> uzverzt ir papumpuot truputi.
>
> fireline crystal 0,04 (gamintojo deklaruojamas) realiai yra apie 0,9mm

Sakykim,kad su situo paciu valu tik apie 0.11 mm jau zvejoju 3-ia sezona ir
jo pilnai pakanka,o istraukta yra tikrai nemenku egzemplioriu.Kas sitame
vale man nepatinka,tai kad prie jo butina derint metalini pavadi,nes lydekos
dantys akimirksniu ji nupjauna.

P.S.Nepretenduojajt patekti i mistini pasigirk.lt puslapi,pasakysiu,kad
pries 4 metus su 5 kg salaciu buvo be didelio vargo susidorota su paciu
pigiausiu 0.14 mm valu.

> skersmens. as ant jo ziema stinteles lupu, bet minties vyniotis
> salaciui... berods jau pradejai perlenkineti arba tiesiog klysti, ar esi
> suklaidintas.

Tu man pasakyk is kur pas Tave yra tas pasamoninis noras visame kame matyt
raganas?

P.S.Del crisatline valo storio pries 3 metus buvo uzvirusi labai karsta
diskusija konfoje,tai jei nepatingesi paieskoti,turetum surasti