Tema: Re: valas spiningui?
Autorius: servisas
Data: 2009-09-21 14:52:58
Na, manau yra vietos, kur reikia pinto, ir kur jis nebutinas.
pvz, reikia minksto- pintas ok, reikia nematomo- pintas netinka. Reikia
stipraus- pintas ok, reikia tampraus- pintas netinka. Reikia negeriancio
vandens- pintas netinka, reikia zvejot ant smelio- pintas netinka. Reikia
ilgaamzio- pintas ok, reikia pigaus- pintas netinka.
Su pintu zuvys lengviau atsikrato, uz tai su juo ir pagaliai lengviau
"atsifiltruoja". Pintas zyzia ir tai uzknisa, jei minusas- su juo
nepazvejosi.

Mano pasirinkimas toks- guminuku gaudant, kai reik dzigaut- pintas, vobleriu
gaudant ten, kur zuvys atsargios ar nera galimybes palupt kelmu- mono,
gaudant ten, kur kelmai, zoles ar siaip yra sansas palikt- pintas. gaudant
mepsu- mono.