Tema: Re: valas spiningui?
Autorius: Marius Staniulis
Data: 2009-09-21 23:06:59
0.1mm tai čia realiai apie 3-4lb valas, nu gal 5lb.
trauksi tu salacius ir lydzius iki pirmo karto, kol neprireiks stabdzio
uzverzt ir papumpuot truputi.

fireline crystal 0,04 (gamintojo deklaruojamas) realiai yra apie 0,9mm
skersmens. as ant jo ziema stinteles lupu, bet minties vyniotis salaciui...
berods jau pradejai perlenkineti arba tiesiog klysti, ar esi suklaidintas.