Tema: Re: Valtis / variklis / akumuliatorius
Autorius: @runas@sUser
Data: 2015-01-25 20:45:43
Nu gal jam atrode, kad pries srove iriasi... :)))
Bet siaip, tai tikrai nemazai pries srove nuvaziavo, cia, berods, pernai
pagal lasisu licencine zvejyba, po to pasileido zemyn iki sutartos paimti
vietos.
P.S., Pats esu su juo plaukes, tai tikrai Nery auksciau Nemencines galines
pavaros nereikia jungti, jei bukai pries srove neini.