Tema: Re: Valtis / variklis / akumuliatorius
Autorius: Night
Data: 2015-01-12 13:27:26
Aciu. Praleidau visa savaitgali uzsiiminedamas savisvieta - dabar
suprantu, ka turejai galvoje sakydamas, kad galingesnis ims daugiau
sroves o greicio nepriduos. Kadangi mano planuojamas svoris yra ~400 kg
max, tai paemiau 30-ta Minn Kota, 100Ah akuma ir esu patenkintas - lauku
pavasario :)

Del benzo - jo, jau supratau visus niuansus. Pasibandysiu su elektra.
Jei labai reikes greicio - pletosim tema del benzo. Bet kadangi ezeras,
kuriame plaukiosiu, yra tik 180ha, tai kogero elektros kolkas uzteks.
Valties veziotis kitur kolkas neplanuoju.