Tema: Re: Valtis / variklis / akumuliatorius
Autorius: Night
Data: 2015-01-10 22:34:06
Ane? Tipo galingesnis tik sodina greiciau akuma, o daugiau jokios naudos
- nu nuskambejo kaip kliedesys :) O as ir rasiau, kad man nei pries
srove, nei per didels bangas plaukti reikes. Be to - nacioanlinis
parkas, benzinini galiu pamirsti. O kita vertus anot ruskiu ir youtubo
tas eletrinis pakankamai sekmingai pries srove upeje valina, tik ant
atitinkamo greicio ir atitinkamai akuma eda.