Tema: Re: Valtis / variklis / akumuliatorius
Autorius: spakainas
Data: 2015-01-12 10:16:45
Tu dabar pats pagalvok, kiek AG yra tas 30 minnkota?
Nedaskaičiau kad nereiks prieš bangas ir srovę, mano klaida.

Šiaip gana daug skaitinėjau prieš metus, jei trumpai tai reziume maždaug
tokia:
Elektrinis gerai spiningaut, tipo tyliai plaukia, nereik užvedinėt kad
paplaukt šiek tiek (nors normaliam varikliui tai neproblema). Bet
maždaug ties čia jo pliusai ir baigiasi. Vos papūtus stipresniam vėjui
ar prieš srovę upėj jau prasideda problemos. Pagrindinė bėda -
akumuliatorius. Pigus užsilenks kitam krante (pagal merfio dėsnius),
reik irklus būtinai pasiimt. Normalus akumas kainuoja 1000+ lt,
geriausia gelinis. Jokiu būdu netinka mašininiai, reikia gilaus
iškrovimo akumo. Prie to, dar reik normalaus įkroviklio (dar keli šimtai
lt). Viską sudėjus, kaina gaunasi kaip silpniausio benzo (nors jis bus
kokius 5 kartus galingesnis už elektrinį).

Elektrinis prie gerų sąlygų plauks ~5 kmh greičiu.
Sekanti stadija - benzas ir glišas (pasireiškia prie ~20kmh). ūkiškai
tariant - valtis iškyla į orą, vandenį siekia tik galinė dalis su
varikliu. Tada greičiau plauki ir kuro mažiau ima. Grubiai į glišą kad
išeit vienam - reik 4-5 arklių, jei dviese - jau ~8 arklių variklio.
Jei vistik apsispręsi imt benzą - dar atskira diskusija apie
dvitakčius/keturtakčius, brandus ir t.t.