Tema: Re: žvejyba apie Rusnę- ?
Autorius: Duda
Data: 2012-06-18 10:27:43
ten tu pasenieciam neidomus, visiskai :)
nuo kranto:
registruotis privalai tik zvejodamas nemune, kur jis prasideda matosi tavo
nuorodoje. Skirvyteje uztenka tureti tik a.t.k. arba pasa. Tiek siluteje,
bent jau iki, tiek rusneje visos "perlo" pardavejos zino visus reikiamus
licenzijos kodus.
is valties:
registracija butina nemune ir skirvyteje. Jei kelias i zvejybos vieta
driekiasi pro pagegius apsimoka pasiimti metini leidima visam pasienio ruoze
susirasius visus imanomus kolegas, transporto priemones ir valtis :) Sekanti
karta uztenka tik pasiskambinti i uzkarda, prisistatyti ir prisipazinti kur
zuvausi :)