Tema: Re: žvejyba apie Rusnę- ?
Autorius: Liveris
Data: 2012-06-14 11:24:33
1. Rekia dar licenzijos nes Rusne ieina i Nemuno deltos regioninio parko
zona, Jei klystu gal kas pataisys. JO kaina parai nuo 00 iki 00 val 10 lt.
2. Sistemeles gali ivariais bandyt, gale kabliukas auksciau svinas; gale
kabliukas, auksciau svinas, virs svino dar kabliukas;  per suktuka seryklele
su trumpu pavadziu, ant kitos atsakos ilgas pavadukas ir kabliukas. VNz
fanazijos reikalas.
3. Neaisku kur tu nori gaudyti, skirvyteje ar aukstumaloje. Jei skirvyteje
tai srove didele, be seryklos jei mesi toli gali nelaikyti ir 3-4 unciju.
Kaip tik Korsakas sia laida gaude skirtyveje tai paziurek zvejo.tv bus
aiskiau.
4. taip.