Tema: Re: žvejyba apie Rusnę- ?
Autorius: spakainas
Data: 2012-06-14 14:42:41
Dėkui labai, viskas daugmaž kaip ir aišku - susimoku petaką, pasakydamas
datą pvz birželio 16d, ir tą visą dieną 0-24 galiu žvejot.
Vat tik kaip dėl tos pasienio zonos, kurioj ten vietoj ta užkarda, ar
bent telefonas koks, jei tikrai galima pvz šeštadienį dieną pasiskambint
ir pasakyt, kad taip ir taip, aš čia toks ir toks žvejoju. Planuoju
žvejot kažkur čia (prisegu pav), kaži čia dar pasienio ruožas ar jau nebe?