Tema: Re: žvejyba apie Rusnę- ?
Autorius: @runAsUser <arunasx_TIK NEREIKIA_@_takas_TAIP_PAT.lt>
Data: 2012-06-14 11:52:20
http://www.am.lt/VI/index.php#a/11689

Cia viskas pasakyta. Ne licencija reikalinga, o meskeriotojo kortele.Kaina 2-ms paroms 5 Lt + aptarnavimo mokestis, ziurint kur perki, gali pervesti is banko i tinkama saskaita. Berods, pardavineja per "Perlo" terminalus - vienintele vieta limituotai zvejybai.
Karsiu zvejybos draudimas jau pasibaiges.
Del pasienio zonos atskira kalba - reikia su asmens dokumentu registruotis uzkardoje. Kai kur uztenka telefonu.