Tema: Re: Siaip nuosavas Lyno rekordas :-)
Autorius: VP
Data: 2010-05-18 15:11:48
> karshis virsh kilo man, kaip ir daugeliui zveju yra pakankamai normali
> zhuvis, ivertinant tai kad sumedziot sita zhuvi daznai buna labai sunku.

karshis virsh kilo ya butent "normali zhuvis", t.y. ta zhuvis kuri gaudoma
be ipatingu zhiniu ir igudzhiu.
va del to ir klausimas ar tikrai ji verta shuvio?
jei butu padetas karshis 2.5-3 kg, tada sutikchiau kad taip.

> nereiktu kabinetis. Per si uznerima maciau ne viena lyna ~ 0.5 kg - 1 kg,
> bet jie manes nedomina, skirtingai nei daugelio zhveju zhvejojanciu
> meskere.

05-1kg dar vadinami "lynuku"... taip, ash sutinku kad dazhnam meshkeriotojui
tai jau
"didele zhuvis", tik va tikrai ne visiem... Taip kad nesistebek jei po tavo
pasisakymo apie
"vaikus neshanchius viska kas juda" ir "badaujanchius" labai juokingai
atrodo kilinis karshiokas
nushautas...

> o i klausima kiek TOKIU lynu esi pagaves taip ir neatsakei ir speju zhinau
> kodel.

 speliot gali kiek nori :) Tik va ar tai, kad ash toku lynu esu pagaves daro
tavo laimiki vertingesniu?

sorry uzh ilga ir nuobodu fleima....