Tema: Re: Siaip nuosavas Lyno rekordas :-)
Autorius: Specelistas
Data: 2010-05-17 12:00:30
Bandei kadanors? Speju ne. Net daugelis aplinkosaugininku pripazista kad tai
pats humaniskiausias zhvejybos budas. Visada gali pasirint ka liest, o ka
palikt ramybeje, o jei galvoji kad taip lengva nushaut normalaus dydzio
zhuvi po vandeniu, siulau pabandyt, duodu 100% kad su meskere apgaudyciau i
vienus vartus.