Tema: Re: Siaip nuosavas Lyno rekordas :-)
Autorius: Arvis
Data: 2010-05-17 14:36:45
"Servisas" <mes@esame.cia> parašė naujienų pranešime:hsr2gb$7tu$1@trimpas.omnitel.net...
> Tokius teiginius kad "zvejys ima viska, o medziotojas ima mazai bet dideles
> zuvis", "medziokle kur kas ekologiskesne", "medziotojas renkasi i ka sauti"
> man rode mano bendradarbis kadais. Veliau jis parode man savo nuotrauka su
> 32 nusautom lydekom. Per viena diena tiek lydeku tikrai nesu pagaves. Ko
> gero ir per menesi.

Ir labai smagu kultivuoti - "nušovei-paleisk". Žinoma, panardyti labai smagu, bet esu 100 proc. įsitikinęs, kad, pamačius žuvį, ypač rimtesnę, labai sunku atsispirti medžioklės instinktui.
Beje, mano pažįstami medžiotojai nuolat peza apie būtinybę "daryti" selekciją, apie "humanizmą", atrenkant stipriausius gyvūnus, apie šėrimą ir t.t. ir kt.
Žodžiu, be medžiotojų gamta išsigimtų...
Užmušk bebrą, išgelbėk medį...
Arvyds