Tema: Re: Siaip nuosavas Lyno rekordas :-)
Autorius: BG
Data: 2010-05-17 10:42:08
Siaip jo pradedantis, antrus metus tik nardau.   Man didziausias pneumatikos
minusas tai kad jis bijo smelio.  Jau del jo 2x kart manzetes keciau. Del
trumpumo gal ir geriau po zolynus landziot,  bet sovimo ir taikymosi
atzvilgiu , guma nuo didesniu atstumo persauna . As ta Lyna gal is 1,5 metro
atstumo  nuo streles nusovau, nes jau bego nuo manes . Praeitais metais is
tokio pat atstumo sazana buvau soves is pneumatikos, tai ant streles liko
tik "cheshuja" kaip pitakas ir daugiau nieko.  O pats gi zinai kaip lengva
prie karpiu/sazanu priplaukt , ce ne tupa lydeka kuria beveik glostyt galima
:-) Tie svolachiai bega iskart pamacius kazka itartino. O sedet laukt po
vandeniu, na nesneiai tik rukyt meciau , tai daugiau minutes po vandeniu
neiseina prabut :-)