Tema: Re: renkuosi suni: cane corso
Autorius: Era
Data: 2010-03-31 08:17:40
Pilnai sutinku su ta nuomome. Ir corsa, ir rotveileris - per daug rimti
sunys. Uzdelsto veikimo bomba.
O jei yra vaiku ir pas vaikus ateina draugu ...
O bernas, niufas, senbernaras - visiems vaikams bus didziausias draugas. O
ir i kiema niekas nepastebetas neieis. Be reikalo neambris.
Savo mase daro ispudi sie sunys. Pati turiu niufe. Pazistami turi berna,
senbernara. Tai kazkaip mano didziausias simpatijas uzkariavo sios veisles.
Kasdien sukuot tikrai nereikia. Serimosi metu reikia gerai issukuot. Aisku,
kuo dazniau sukuosit, tuo kailis bus grazesnis.