Tema: Re: renkuosi suni: cane corso
Autorius: DaivaD.
Data: 2010-03-30 10:02:05
Aš tai suprantu taip: yra šunys kompanionai/asmens sargybiniai, kurie nelabai tinka teritorijos apsaugai, nes jiems reikalingas nuolatinis kontaktas su šeimininku Corso labiau prie tokių. Ir yra teritorijos sargai, kurie pakankamai savarankiški, tai čia kaukazai, azijatai, tibetai. Na, ir visokie tarpiniai, daugimaž universalūs variantai, čia jau VA labiau tiktų.