Tema: Re: renkuosi suni: cane corso
Autorius: Era
Data: 2010-03-30 13:51:26
Jus visiskai teisus, patys arsiausi lietuviskieji lenciuginiai :)))))
Atrodo, sudraskis i skutelius ...
Rotveileri laike zentas, tai namiskiams buvo kaciukas. Geras sargas. O va
kiemo corsa, nors ir su dokumentais, ir parodose dalyvauja, ir veisia - yra
neprognozuojama. Aisku, sprest is vieno suns apie visus negalima, bet ...