Tema: Re: renkuosi suni: cane corso
Autorius: Povilas
Data: 2010-03-30 12:55:07

"Era" <muska@nera.lt> parašė naujienų
news:hosfi1$arr$1@trimpas.omnitel.net...
> Jei jau senbernarai tapo zverimis, tai ka jau bekalbet apie corsa. Jie ir
> taip pakankamai agresyvus, kaip ir argentitos dogai ar kiti panasus.
> Sekmadieni buvau parodoj ir teko steket corsas. Be galo ginantis savo
> teritorija sunys. Net pro narvus ramiai nepraeini, puola.

Taip mastant, galima sakyti, kad patys arsiausi sunys, tai lietuviskieji
lenciuginiai,nes sitie puola bet ka ir visada.

P.S. Jau sakiau, kad musu kieme yra vienas corso ir per metus laiko dar nesu
pastebejes is jo jokios agresijos. Lygiai taip pat kaip nesu pastebejes
jokuios agresijos is savo bulterjero ar pries tai laikyto rotveilerio, kol
jiems nereikia ginti savo teritorijos.