Tema: Re: Koks LCD TV gamintojas siuo metu karaliauja?
Autorius: Hertz
Data: 2011-02-01 12:54:58
LCD gal atvaizduoti tik 65k spalvu, viskas !!! tokia technologija, del to
jie rodo nenaturaliai

"Tom"  parašė naujienų news:ihubeb$fad$1@trimpas.omnitel.net...

Kam kalbeti apie trukumus tokius kaip velinimas kuris budavo aktualus pries
5 metus kai deklaruojamas budavo 20ms, dabar jau apie 2ms eiles. O tam kad
akis nematytu pilnai ir 10ms uztenka. Tai negalioja 3D TV.
Man tai idomu kodel nelabai kas kalba apie Plazmu trukumus tokius kaip
vaizdo mirgejimas, skleidziami spinduliai nejaugi niekas nenori akiu
patausoti kad akiniu nereiketu?