Tema: Re: Koks LCD TV gamintojas siuo metu karaliauja?
Autorius: Tom
Data: 2011-01-28 17:21:14
Kiekvienas TV turi sviesumo, spalvu, kontrasto reguliatorius. Tai kad
nebutina uzsukti visko i max ir bus gerai.
Plazma geriau rodo tik prastos kokybes vaizda (mazos rezoliucijos) arba su
triuksmai del tos priezasties kad mirganciam vaizde akis prasciau iziuri
smulkias detales ko pasekoje vaiztas tama grazesnis.
Plazma galima pirkti dviem atvejais tai TV bus ziurimas mazai, kai reikai
dideles istrizaines o pinigu truksta.
Plazma kainuoja pigiau bet pridejus akiniu kaina, energijos suvartojima, ir
trumpa tarnavimo laika (paziurejus i dvieju metu plazmas kurios buvo
intensyviai ziurimos sviesumo nerasta).