Tema: Re: Koks LCD TV gamintojas siuo metu karaliauja?
Autorius: eMJei
Data: 2011-01-28 15:42:58
anaiptol, plazminio ekranas rodo naturaliau, jei rodo gamta tai panasiai
akys RAMIOS lyg pro langa ziuretum. Priesingai nei LCD/LED, kurie rodos
PER SKAISCIAI, PER KONTRASTINGAI, ir tikrai akims nuo to tik sunkiau.

Tiem kas sugebes atsispirti LED madai, ir pasirinks plazma, bus
apdovanotas grazesniu vaizdu, didesne istrizaine, ir maza ar net
juokinga tv kaina. U20 modelio 106 plazminius panasonicus elektromakrtas
dabar stumdo po 1999 lt...