Tema: Re: AA -> Li ion?
Autorius: dpi
Data: 2010-03-10 17:37:40
Hm.. del bateriju junginejimo lygiagreciai/nuosekliai irgi visokiu niuansu yra.
O kurioje vietoje pas tave 1A, is bateriju ar uz MAX? Su tokia mikroschema teoriskai tau neturetu buti skirtumo kaip tu jas sujungsi. Jeigu jinai atiduoda 5V ir tarkim 1A = 5W, tai bet kokiu pajungimu vienodai ims is bateriju. Nebent bateriju kieki didintum, tada keikvienai teks mazesne galia. Skirtingi pajungimai nebent kazkiek itakotu mikroschemos naudingumo koef.
Tikiuosi nemaisau, neelektronikas :)