Tema: Re: AA -> Li ion?
Autorius: tarum
Data: 2010-03-09 23:37:41
ačiū už užvedimą ant tako. Susilitavau schemutę su max1674, dabar testuoju.
Vieną kartą iki galo 4 pakraunami piršteliai gpsą įkrovė, dabar laukiu kol
jis išsikraus ir bandysiu antrą kartą pakraut. Panašu, kad veikia neblogai!

Beje, gal kas žino kur daugiau energijos yra? Vienam geram pakraunamam
akumuliatoriuje, tarkim 2500 talpos, ar energizer baterijoj? Bei lieka
neatsakytas klausimas kiek kenkia liion akumuliatoriams nepastovus
krovimas...