Tema: Re: AA -> Li ion?
Autorius: Dainiushas
Data: 2010-03-06 22:43:12
tai jei prietaisas viduj turi krovimo kontrolerį - tai reikia tiesiog
įtampos keitiklio iš AA į reikiamą įtampą, greičiausiai +5V. Šiaip turbūt
geriau naudot 2xAA, iš 3V keitiklį pagamint paprasčiau ir bus mažesni
nuostoliai jame. Dar efektyviau turbūt neštis kažką su didesniu talpumu -
kad ir koki stambesnį Li-Ion akumą ir iš jo jau kraut prietaisus.

Jie nori kraut tiesiog akumuliatorių - dar reikis krovimo kontrolerio.
Li-ion toks daiktas, kad mėgsta būt kraunamas taip kaip priklauso.

Dainius