Tema: Re: siustuvas/imtuvas vaizdui
Autorius: Stalinas
Data: 2009-11-21 16:40:00
Su lektuveliais kiek paprasciau, bet vistiek nepaprasta. Reik paziuret F-1
lenktines ir bus aisku, kad ir beproto turint pinigu ne viskas veikia
idialiai (kai is bolido viksta transliacija neretai signalas luzta). Kai
objektai statiniai galima pasiekti neblogu rezultatu, bet ir tai.
Su anloginiu signalu yra bandyta automobiliu lenktynese su nestandartiniais
yranga ir dazniais, nelabai kas gero, trukineja signalas. Aisku siaip idomu.
Bet poto prieme spendima, kad ir transliuoja ir irasineja lokaliai (medziaga
skirta monatavimui).
Jei kalbant dar pie duomenu perdavima, tai be abipusio rysio nebelabai
apseisi: 100% pralaidumo tikrai nebus, tai neaisku ar imtuvas prieme siusta
signala ar kazka preleido, ar isvis negavo.
Pigiausias skaitmeninis variantas: naudoti beviele iranga duomenu-interneto
perdavimui + IP mobulis kamerai, kuris turi vaizdo/garso ir duomenu kanala;
antram gale kompas arba IP serveris (toks daznai naudojamas bendrinis
pavadinimas) su video/audio/data isejimais. Geriausia imti IP moduli su
H.264 kompresija: maziausias duomenu srautas.