Tema: Re: siustuvas/imtuvas vaizdui
Autorius: Sail
Data: 2009-11-20 15:56:23
Nu savo galva pagalvok. Jei visi prades naudoti bile kokios galios ir
charakteristiku siustuvus, koks bardakas bus. Zinoma, kad tai reguliuojama.
Pasigooglink Radijo Rysiu reguliavimo tarnybos, pasisikaityk.
Gali naudoti sertifikuota siustuva-imtuva, yra ir dazniai tam. Veikimo
spindulys kokiu 150 metru. Gali bandyt didint galia, statyt stiprintuvus,
etc. Bet tai jau nelegalus dalykas, taciau egzistuojantis.