Tema: Re: siustuvas/imtuvas vaizdui
Autorius: Dex
Data: 2009-11-20 15:34:53
Dekui uz padoru atsakyma, bet visgi dar neikertu vieno dalyko - as
nekalbu apie metrines ar decimetrines bangas (tiksliau as nekalbu
konkreciai apie jokias, nes nezinau, kas galima kas ne), t.y. man visai
neidomu lysti i zmogeliuku mylimus kanalus. Juk yra apsciai kitu dazniu,
kad ir mikro bangos. Ar visur ir viskam yra banas is RRT puses?

Dex