Tema: Re: siustuvas/imtuvas vaizdui
Autorius: E-Zyz
Data: 2009-11-20 15:09:06
> Man reikia butent radio! Kas su tuom yra negerai?
> Internete pilna pirkti tokiu komplektu nuo keliasdesimt $ iki desimciu
> tukstanciu, taciau nenoriu prasideti su neaiskiais sprendimais, be to,
> kiekvienoj saly tikriausiai skiriasi leistinu dazniu diapazonai?
> Be to, as iziuriu daugiau privalumu self made daikte, su galimybemis ji
> modifikuoti ir pan.

Maza ko kam reikia, jei to pasiekti legaliom priemonem nelabai iseina? Todel
ir siulau alternatyvas. Bet ka cia gali daug siulyti, kai nieko nezinai, kur
tai bus naudojama...

cust.software@gmail.com
Programavimo darbai:
  draiveriu, isorines aparaturos valdymo
  programu ir pan. rasymas (Win, Linux
  OS; PC, embedded platformos).
Elektronines aparaturos kurimo darbai,
CPLD, FPGA programavimas.
P.S. Paversime Jusu kompiuteri bet kuo :)