Tema: Re: 29V vartotojo apsauga nuo virsitampio
Autorius: Gintas
Data: 2009-11-05 18:40:48
kazkaip-manau, kad galingas tranzas atlaikys laika , reikalinga saugikliui sudegti, o stai tranzilas -raso, kad ta fantastini galinguma (1500W) atlaiko 1ms. Kiek laiko atlaikys-30Vx10A=300w-man neaisku, kaip ir neaisku-kiek laiko reikia garantuotai sudegti saugikliu. Plius-itariu, kad tranzas toki galinguma atlaikytu tol, kol atkirs automatas-tada nedeciau saugikliu, sutaupyciau vietos, o gal ir pinigo :)   Klystu?