Tema: Re: 29V vartotojo apsauga nuo virsitampio
Autorius: Vidas
Data: 2009-11-05 17:01:06
o kuom blogai kombinacija transilas+automatas ?
šiaip jei tai kilmingas impulsinis PSU tai įtampos ženklus padidėjimas
sunkiai įmanomas, juk yra krūvos apsaugų nuo visko ir jei jau kažkas ir
supleškes jame tai turbut 100% kad įtampa išėjime momentaliai dings o ne
pasieks kažkokias neapibrėžtas aukštas reikšmes...