Tema: Re: 29V vartotojo apsauga nuo virsitampio
Autorius: Evaldas
Data: 2009-11-05 13:06:42
"Gintas" <netikras@adresas.lt> wrote in message news:hcu9a8$ah0$1@trimpas.omnitel.net...
> dekui. zvilgtersiu.
> taciau , kaip supratau is varganos info-tas transilas atlaiko tik labai trumpa virsitampi?

Jei viršįtampis ilgas, o PSU pakankamai galingas ir durnas, nes be apsaugų tai transilas miršta garantuotai užtrumpindamas išėjimą. Po to durnas PSU irgi turėtų mirti.

Ar garantuotai speja sudegti saugiklis?

Kažkaip man nesiderina Switched-mode power supply ir saugiklis išėjime. Manau taip nebūna, o jei būna tai kai trasnsilas užsitrumpins saugiklis tikrai spės sudegti.