Tema: Re: 29V vartotojo apsauga nuo virsitampio
Autorius: Gintas
Data: 2009-11-05 15:52:23
uzsakiau keleta transilu, pabandysiu su laboratoriniu maitinimu turinciu apsauga. Uzkelsiu itampa ir paziuresiu-mirties eiga. Hmmm.....Taigi laboratorinis turi sroves ribojima-vadinasi ko gero transilas mirs, uztrumpins, laboratorinis pareis i sroves ribojima (10A) - ko pasekoje viskas prades kaisti, kol transilas nudegs paprasciausiai, kaip turintis ploniausias kojas, grandine atsitrumpins ir maitiakas paduos i vartotojus aukstesne itampa?  Be saugiklio-neissiverst, jei maitblokis pereina i sroves ribojima, nebent butu kokia trigerine maitblokio apsauga? O jei statom saugikli-pvz 8A,  o maitblokis pereina i ribojima ties 10 A riba? saugiklis sudega, vartotojai issaugomi, maitblokis veikia tol , kol mirsta (nes itampos padidejimas-nera normali jo busena) Cia su laboratoriniu, o maniskis impulsinis nezinau kaip elgiasi, srovei virsijus nominalia-nei schemos, ei aprasymo neturiu. PSU nesu bandes trumpinti-kokia srove teka grandineje, ji uztrumpinus? Ar tokia srove atlaiko transilas kiek norima ilgai?

O gal as bailus per daug? Ar aplamai imanomas tos variantas-impulsiniame SCHNEIDER  maitblokyje atsiranda itampa aukstesne , nei nominali? Vartotoju kaina per 1000 eur, o plius-tas pats maitinimo blokas sers dar keleta 30v varikliu, kurie gali pastrigti ar dar koki biesa. Aplamai-kaip elgiasi sudege impulsiniai? Jei butu kompensacinis stabilizatorius-tai aisku-sauna pilna antrine itampa vartotojui, o kaip impulsinis?

Siaip-kazkur esu mates schema, kur tranzai uztrmpina , atsiradus didesniai itampa. Apie kokias tai generacijas nepamineta-todel ir pasiteiravau, gal kas turit gerai uzsirekomendavusia schema. Reiktu , kd trumpintu bent 12A srove ir neatleistu, kol saugikliai nesudegs :)