Tema: Re: sukiklio akumo ni-cd elementai
Autorius: MRT
Data: 2016-07-26 16:07:49
> Tikiu, kad moki lituokli laikyt, bet man tai užtenka Sudrožt tą ausį su
> kokia dilde, smeigt į tikrą kanifoliją ir su kirviu apvarytu lydmetaliu
> viską užvirt.. Bent man neteko susidurt su sunkumais šitaip..
>
> Žinoma, jei ją cinkuota ar chromuotą ar kokiu dar ten bbž padengimu, su
> butaforiniu fliusu ir 15w lituokliu (kaip daug kas daro), tai nesilytuos..

Siaip abu teisus del skils'u - lituoju nedaug ir dazniausiai kondikus..
Kai dingo svinas - jauciu, kad sunkiau.. lituoklis 30W ar 40W piguvinis.
Lydmetalis pb su integruotu fliusiuku.. irgi sh.. susilituot sulitavau,
bet i korpusa sukisti per milimetrono dalis sekes sunkiau..
Na ir ausu lankstyt matyt nereikejo - butu mazesni litavimo guzai.

O senuju backu - privirinta ausi lupau nuo blogojo, kad liktu ausys
"geruose".. tada zulinu, uzmetu lydmetalio ant vieno, ant kito ir
sukabinu.. su teisingais irankiais, medziagom ir skilsais kiek lengviau.
Ir speju, kad kai blynas ne pirmas, ne antras - irgi butu maziau juodas.