Tema: Re: sukiklio akumo ni-cd elementai
Autorius: cD-r0m
Data: 2016-07-13 19:34:11
???! Pasenau turbūt :) "Mano laikais tai būdavo 1,2V x6 celių šiek tiek
storesnių ir trumpoesnių nei AA sukabintu taškiniu suvirinimu skardelėm.

> nelituojasi ten viduj, įsistato mazdaug AAA dydzio baterijos

Batarkės kontroleris, panašiai kaip laptopų batarkėse plokštė su keliom
mikroschemom, kuri žiūri kiek kuria celę kraut, kada baigt kraut ir kada
išjungt, kad neiškraut per daug.