Tema: Re: sukiklio akumo ni-cd elementai
Autorius: cD-r0m
Data: 2016-07-14 14:50:57
Aš išvis nepastebėčiau skirtumo jei nebūtum čia parašęs tarp pliusinio
ir kryžminio :) Ten esmė buvo, kad konsultantas tą atsuktuvą pažįsta tik
iš kokio nors youtubo video kur amerikonas ji Philipsu vadina..
Dabar yra daug tokiu "hobistu" kurie kasdien žiūri youtuberius kurie
ardo ir konstruoja ką nors, bet patys net nežinotu už kurio galo
lituoklį paimt..