Tema: Re: sukiklio akumo ni-cd elementai
Autorius: cD-r0m
Data: 2016-07-22 20:46:06
Tikiu, kad moki lituokli laikyt, bet man tai užtenka Sudrožt tą ausį su
kokia dilde, smeigt į tikrą kanifoliją ir su kirviu apvarytu lydmetaliu
viską užvirt.. Bent man neteko susidurt su sunkumais šitaip..

Žinoma, jei ją cinkuota ar chromuotą ar kokiu dar ten bbž padengimu, su
butaforiniu fliusu ir 15w lituokliu (kaip daug kas daro), tai nesilytuos..