Tema: Re: subvuferis
Autorius: Levas
Data: 2013-10-06 23:29:58
nu cia biski...

Pas siuolaikinius telikus pixeliai GRIEZTAI apibrezti, o senuose CRT
pikseliai buvo tokie "analoginiai". Todel TEN interlace dar grojo, bet
bjauriai mirgejo jei nebuvo antlialiasingo. O stai grieztoje
skaitmenineje matricoje, jei ji mazesne nei 2x interlace, toks procesas
yra matematinis nonsensas.

Tik tiek norejau isiterpti i si purvasvaidi. :)

--
Bye, Levas

--
http://www.vabolis.lt