Tema: Re: subvuferis
Autorius: CodeC
Data: 2013-10-04 22:19:13
On 2013.08.27 17:25, Dainiushas wrote:
> o dar  jei daug kainuoja.....ir px, kad pusė kainos gal svarovskEJ ant
> korpuso :D

bl as tai neatsistebiu zmoniu bukumu :D
zmogui matai 80W mazai. tu bent karta gyvenime girdejes kaip groja
normali kolonele su ne 80W bet su 5W ? groja taip, kad ne tik
nesusikalbesi, bet po 10 minuciu eini ir prisuki galinguma iki 0.5 W,
nes ausis skauda, kas reiskia mazdaug 'garsiai bet dar imanoma
susikalbet'. tu bent karta sudalyvauk tikros akustikos perklausoj,
pasidomek kas yra logaritmas, ir nustok pezet apie apzvalgas, nes itariu
daugiau girdejes zurnaluose nei ausimis esi. cia panasiai kaip o.autos
yzf masinas pavaikes :D
cia icetomui skirta jei ka :D