Tema: Re: subvuferis
Autorius: CodeC
Data: 2013-10-05 20:07:14
On 2013.08.28 10:23, Gintas wrote:
> Siaip, siais laikais paprasciau konstruoti galingesnius stiprintuvus, nei jautrias koloneles. Daugelis koloneliu gamintoju isnaudoja sia situacija. Del kokybes-atskira diskusija, variantu n, kainu diapozas irgi platus. Ale stai kas mane gasdina (gal kas pritars) -senieji popieriniai dinamikai, per kuriuos Hitleris kalbas sakydavo-ir dabar gerokai labiau vertinami, nei daugelis dabartiniu. Nemanau, kad tai del kokiu sentimentu. Tad retorinis  klausimas: kodel nepaisant visu pagyru apie ultra modernias technologijas, gaminamos kruvos labai vidutiniskos atkurimo kokybes dinamiku ir kodel neatsiranda gamykleles , kuri pagamintu dinamikus pagal senasias technologijas, pasiekiat kazkada buvusia kokybe?

daug, daug tiesos. salia jos paminesiu supravox - yra tu firmeliu, beje,
ne tik garsiakalbius, bet visas sistemas gaminanciu ir ispudingai
skambanciu, per kurias net vargonai pakenciamai groja :)

o SPL siekimas per galinguma - kelias i niekur, nes gyvenam deja,
neidealiam pasaulyje, ir yra toks efektas kaip power compression, kuris
suvalgo beveik viska ka 'padaro' stiprintuvas, ir kas liudniausia, tai
yra labai netiesine charakteristika didejant galingumui (ne SPL naudai
aisku). tikras kelias yra jautri akustika. t.y. 95 dB / 1W and up.
realiai viskas kas zemiau - verta keliu simtu litu ir apskritai nelabai
verta vadintis akustika.