Tema: Re: subvuferis
Autorius: CodeC
Data: 2013-10-05 19:47:09
On 2013.08.26 20:14, Gintas wrote:
> Tai to garso uztenka sociai, tad del tu 80RMs-neturiu skundu. Nedidelis kambarys, viso labo 20kv, o raso, kad su tokiu iki 50kv galima (atseit)

zmones nejuokaukit. jei jus tikrai 'pakinkok' tuos 80 RMS tai yra
absoliuciai nesveikai didelis audio galingumas, kuriuo laisvai
igarsinama aktu sale :)
ir matuota ir indikatoriuje pastoviai stebimas toks reiskinys, kad pvz.
sansui s65 su 0.3 W PIKINIU galingumu groja taip, kad jau visiems
kitiems isskyrus mane kambaryje norisi tyliau. jeigu atsuki 3W tai
klausosi visa laiptine.
kai rasot apie 1kw garso aparatura, tai gal pamastykit ar i ta grupsa
pataiket, nes man rodos geriau rasinet apie busto sildymo niuansus...

pompavimui yra gaminama speciali ukio technika.