Tema: Re: Kabelines TV kokybe?
Autorius: rycius
Data: 2012-10-17 14:57:31
On Wed, 17 Oct 2012 11:36:11 +0300, Icetom wrote:

> Dėkui Ryti už info apie retransliavimo virtuvę. Na va. Vadinasi kaip ir
> teisinga buvo mano nuojauta. Bet dėl ko jie dar kartą spaudžia? Ar iš
> studijos ateina losless tipo? Turbūt, kad ne - tik 4:2:2 10 bit?

Taip is studijos ateina losless (uncompresed).

> Dėl ko tai daro? Jei gerai pamenu, juk pagal DVB vienu metu siunčiamas
> tik vieno kanalo srautas į TV. Tai koks skirtumas ar jis bus 5 Mbps ar
> šoks iki 10 Mbps?

Tu salyginai teisus, viskas priklauso nuo to kuriame layeryje ziuresim.
Problema yra tame kad pvz DVB-C  su QAM-256 moduliacija turim 50686 bps
efektyvaus srauto. Tai jei pvz paemi 5 programas po 10Mbps tai kaip ir
viskas ok - sumoje 50Mbps, bet vat tam tikram laiko momente vienos
programos bitrate soktelna kazkiek, kad ir 1880 bps - automatiskai
paketai kurie netelpa yra dropinami - todel ekrane pabyra vaizdas
kvadraciukai, ir beda tame, kad dazniausiai ne vienos individualios
programos o dalies ar visu programu esanciu tam multiplekse.

> Bendram supratimui. Greitai pagooglinus, VBR kaip ir geresnis suspaudimo
> tipas nei CBR?

VBR'as yra gerai kai naudoji statistini multipleksavima, tokiu budu yra
ziurima i tai kas vyksta su vaizdu grupeje programu, atliekamas
sprendimas pagal vaizdo pokycius, programu prioritetus ju grupeje ir
nustatoma kuriai programai kuriuo momentu isskirti didesni bitrate. Tokiu
budu i viena multipleksa galima sukisti daugiau programu. Cia jau
zaidziama su zmogaus akies apgavimu ir su tuo kad statiniam vaizdeliui
reik mazesnio bitrate nei kintanciam.