Tema: Re: Kabelines TV kokybe?
Autorius: Tomas D.2
Data: 2012-10-17 10:48:57
O tai kokius kanalus Cgates gauna nekoduotus tiesiai is studijos? Nes seip
visokie Viasat'ai, uzsienietiski kanalai ir t.t. imami paprasciausiai is SAT
ir be jokiu transkodavimu puciami tiesiai i kabeline, taip kad ka jus matot
per DVB-C, ta pati matysit ir per SAT, nes skaitmeninis vaizdas
neishgadinamas niekaip.

O vat TEO interaktyvioji GALA yra transkoduojama i du tipus: SD kokybes
kanalai i MPEG2 ir bitreitas 4.5Mbps, HD kokybes 8Mbps ir h264. Gerai
isiziurejus SD kokybes vaizdelis ten yra prastesnis, nei eterinej DVB-T
imho.