Tema: Re: Kabelines TV kokybe?
Autorius: homo erectus
Data: 2012-10-15 14:10:45
2012-10-15 14:01, Icetom rašė:

> Na vis tik nelabai norisi tuo tikėti.

Kuo tau nesinori tikėti? Kad papildomai nespaudžia? Tai pasidomėk koks
yra koaksialo/šviesolaidžio pralaidumas - jie gali ten dar kišti ir
kišti. O tam, kad perspaustų srautą reikalinga papildoma įranga ir t.t.

> Objektyviausias būdas tai įrodyti
> pateikti skirtingų DVB-C retransliuotojų, pvz. kad ir Vilniuje,
> transliuojamų kanalų video greičius (video bitrate).

Aš dabar DVB-C nežiūriu, bet kai žiūrėjau INIT, tai kai kurių lietuviškų
kanalų laidos iš studijos būdavo kaip saldainiukas, pasikartosiu - DVD-9
vaizdo lygio. INIT/Vinita turi šviesolaidį tiesiai iš telecentro ir
gauna pagrindinių LT kanalus nespaustus, bitreitas sukdavosi iki 10Mb/s.
LTV tikrai, LNK ir net SPORT 1 (kol jie transliavo EPL ir dar nebuvo toj
finansinėj duobėj, kokioj yra dabar). Užsienietiški palydoviniai labai
įvairiai, vieni geriau, kiti blogiau. Viasat kanalų per INIT kokybė
būdavo prasta.