Tema: Re: Thinkpad 240x dangtelis
Autorius: Miegapele
Data: 2012-09-10 10:36:44
gal gal gal. as tik konstatavau fakta jog tas senas ibm visai sauniai
tvarkosi su linkusiais hdd per usb sata adapteri . Kas naujam hardwarui
pasirodo neikandama, tame tarpe ir sitie
http://www.manoduomenys.lt/lt_LT/paslaugos/duomenu-atkurimo-paslaugos/apie-duomenu-atkurima
paske jog linkus elektronica ir  be dideliu finansu nei is vietos.