Tema: Re: Thinkpad 240x dangtelis
Autorius: locked
Data: 2012-09-10 10:15:38
"Miegapele nam" <svinas69@gmail.com> wrote in message
news:k2iafe$6f8$1@trimpas.omnitel.net...
> siaip ja uusb adapteris su isoriniu maitinimu. o visa kalasta itarciau
> tame jog senuose geruose daigtuose daug kas buvo realizuojama tam skirto
> hardwaro pagalba tuo tarpu dabartiniuose daigtuose daug kas sprendziama
> unifikuoto hardwaro pagalba prikuriant softo kuris veikia svelniai tarent
> tik tam tikrose salygose. taip kad ne ten manyciau suki ir ne ten kasiesi.
> deja butent taip ir yra. kazkodel ant model\rnau kompo su softwariniu usb,

nereikia taip stengtis pagristi speliones. kaip remontuojantis noutu
motinines plokstes galiu uztikrinti kad nebuna jokiu softwariniu USB, nera
ten ka softui daryt, elementarus serial'as iseinantis _tiesiai_ is south
chipseto, todel netgi draiveriai visu bukai vienodi (UHCI, OHCI, EHCI), ir
siaip cia gi ne koks modemas kuris turetu programuojama cpu ir panasiai.
softwarinis USB nu ir sugalvok tu man taip :)

> hardo niekas nedetektina, kaip ir nedetektina jei tiesiai kompui pakisi. o
> vat senas ibm su hardvariskai organizuoti kokios tai 0.1 kartos usb ir
> suvalgo. tiek vienu tiek kitu atveju viskas identiska. tisk isorinis
> maitinimas

galbut kreivokas tas hardo adapteris, ir jo veikimas priklauso nuo USB
greicio, t.y. versijos, gal tas stebuklas dali savo funkciju sinchronizuoja
naudodamasis USB ir del savo pigumo jam su greitu v2.0 ne kaip sekasi, kai
tuo tarpu pareje hardai gali ilgiau "galvot". jeigu kur nors metosi v1.1 USB
hub, galima ji prijungti prie kompo su USB v2.0 ir tuo isitikinti.
"softwarinis" USB - tikrai is oro kiles pamastymas. pats pagalvok, jei
duomenys ir butu pametami tarp USB<>Adapter, tai ne tiesiog nedetektintu
kazkokio hardo, o visu pirma listu klaidu pranesimai apie USB komunikacijos
klaidas, bedos butu su visais diskais, ne tik su blogais.