Tema: Re: Thinkpad 240x dangtelis
Autorius: Miegapele
Data: 2012-09-07 14:19:05
aga sitas gerulis. as irgi toki radau siukslyne tai nustebau. ir win7 buvau
paleides ir xp normaliai vatrosi tuscia ir kas labiausiai patinka tai
stipusiu hdd reanimavimas. jei koki pristipusi hdd pakisi naujam kompui
tiesiai per sta arba uzb adapteri tai arba nedetectina, arba nemato arba
kitos bedos. o sitam per ta pati adapteri pakisi, paprakaituoja pusvalandi,
randa hdd, ir leidzia kopijuoti recoverint ir tt. ir taip jau keletas hardu
kuriuos firmos recoverint atsisake teigdamos jod ata elektronikai nes jo
nemato kompai.

"Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message
ebay manau tikrai rasi.