Tema: Re: Kur superka kondikus ?
Autorius: Laimis
Data: 2012-05-24 22:24:37
Levas rašė:
> Nu kad nepila i viena maisa kol nepatikrina. O siaip, tai kondikai

Kažkas nesueina. :-) Kaip gi galima kaupti kelis šimtus atskirų maišelių
po kokį šimtgramį, kelis ir dar juos atskirai _tikrinti_...?
Suprantu, kad po kilą-kitą, bet smulkmė...? Negi kiekviena priduota
krūvelė tikrinama ir tik po to atsiskaitoma?

> nera toks didelis biznis kaip atrodo. O beto manau antkainis padengia
> galimus nukrypimus. Daugiau tu kondiku prilupa darbininkai cia

Nesiginčiju.

> vietoje ardydami kokius prietaisus. Is atomines tokiu prabangiu PCB
> atveze... vax vax. O ir siaip, nesa kondikus lupinetus, skirtingo
> nominalo asorti.

Tai taip, bet tada nesunku fufelio kažkiek dozuotai įbert. Tik taip,
kiek pamenu, ir būdavo. Niekas vieno fufelio, kaip naujų neveždavo. O tu
jau rinkis iš tos visos krūvos, žiūrėk į akis ir svarstyk, kiek čia š
yra, pirkti ar ne...
Todėl seniau paprastai nepirkdavo taip aklai, kaip man dabar atrodo iš
siūlymų internete; na žinoma XRF'ų nebuvo ir šiaip viskas kitaip
vykdavo: kėdės ryte, pinigai vakare)

> Neapsimoka. Pas mumi dar nedaro vietoje, siuncia kazkur kitur. Nebent
> bulvinis maisas. O kaip kaina skauciuojasi tai labai paprasta- yra
> fabrikai kurie superka, jie ima uz perdirbima, ir pasako kiek
> gaunasi. Viena karta perdirbti, paziuri i skaiciukus, skaiciuoji kad
> tau apsimoketu. Cia kai zmones ismoksta skaiciuoti metalu birzu
> kainas, daznai pradeda savais skaiciais manipuliuoti, taciau uzmirsta
> kazkaip paskaiciuoti mokescius, transportus, perdirbimus, draudimus.
> Ir pradeda galvoti apie kosminius uzdarbius. Taip uzdirbti galima,
> bet tik nuo didelio kiekio. Kitur- psssh.

Aš ne apie pačio pardavinėjimą tiesiogiai gamintojams. NE. Suprantu, kad
kol to verslo nedarai, tai vargiai apsimokės iki tų gamintojų/perdirbėjų
prisibelsti, o kai/jei darysi, tai pasakiško pelno nebus.
Aš apie tai, kad tiesiog atsirenki platinines KM'kes arba „moškes“ iš
visos žalių ar oranžinių/rudos krūvos, ateini ir pradedi bazarą: siūlau
už tiek ir tiek, galim daryti tyrimus, sudėtis tikrai nebloga, patys
žinot (na, gal jūsų vadybininkai su XFR'ais nūnai jau nėra tokie
patyrę/įgudę; seniau žinodavo kas prie ko ir vizualiai sugebėdavo
įvertinti krūvos kokybę). Jei viskas krūvoje, tai jūs galite gal ir 30+%
savo naudai daugiau gauti, nes krūvos normos kuklesnės, nei selektyvo.